Nejčastější otázky a odpovědi
Nebudu si muset předplatit zbytečně moc minut?
Můžete si zvolit, kolik právního poradenství si předplatíte: 15, 30, 45 nebo 60 minut. Čím vyšší rozsah, tím výhodnější je cena za poradu.
Mohu za poradenství zaplatit až po poradě?
Ne, cenu je nutno uhradit předem.
Nebude se do placených minut počítat nějaké zdržování hovoru?
Nikoli. Do placených minut se počítá pouze přímý hovor s právníkem. Hovory s operátorem Právní linky se do placených minut nezapočítávají.
Bude se předplacený čas spotřebovávat po minutách?
Ne. Čas právní porady se započítává za každou započatou čtvrthodinu, nikoli pro minutách.
Mohu si přikoupit další minuty?
Ano. Při druhé a další objednávce zadáte vaše číslo klienta z prvního nákupu a načtou se vaše kontaktní údaje.
Bude odpověď kvalitní a v souladu s právem?
Odpověď na váš dotaz vypracovává kolektiv advokátů a zkušených koncipientů s právní praxí v oblasti dotazu z renomované advokátní kanceláře Mgr. Petra Kausty. Právní odbornost odpovědí je velmi vysoká.
Jak provedu úhradu?
Online (např. platební kartou) nebo převodem. V případě platby převodem vám zašleme email s platebními údaji. V
emailu bude uvedena částka, číslo účtu a variabilní symbol.
Úhradu převodem můžete provést jakkoli jste zvyklí, elektronickým bankovnictvím, na poště nebo přímo ve vaší
bance.
Uhradil(a) jsem. Můžu hned volat?
Je nutné vyčkat na připsání úhrady na náš účet. V případě online úhrady je váš účet aktivován max. do hodiny, většinou dříve. Pozor! V případě úhrady převodem může trvat připsání vaší úhrady na náš účet 1 až 2 pracovní dny.
Bude můj dotaz nebo odpověď kdekoliv zveřejněna?
Ne, jsme vázáni advokátní mlčenlivostí. Váš dotaz ani naši odpověď nebudeme publikovat.
Mám další otázky.
Zavolejte na telefon Právní linky 596 113 100, bude se vám věnovat naše operátorka.